iCloud'tan çıkıp sıfırlamasını
iPhone'umu bul'un pasif olması işinizi görür zaten hocam. Sonra siz kendi hesabınızdan aktif edersiniz. iPhone için değer. ( 5 senedir 5S kullanıyorum 8 ya da X alacağım ama biraz daha bekleyeceğim )
Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.
Arkadaşlarım iPhone 7 Plus ve 8 Plus aldı gayet güzel. X'i 4-5 sefer kontrol etme fırsatı buldum hoşuma gitmedi benim açıkçası.
Titreşim çalışıyor mu kontrol ettiniz mi?
Evet kontrol ettim. Müzik ayarlarına seslerinde falan çalışıyor. Aşağı yukarı yan tuştan da çalışıyor. Niye sormuştunuz nelere dikkat etmem gerekiyor?