genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iCloud'tan çıkıp sıfırlamasını
iPhone'umu bul'un pasif olması işinizi görür zaten hocam. Sonra siz kendi hesabınızdan aktif edersiniz. iPhone için değer. ( 5 senedir 5S kullanıyorum 8 ya da X alacağım ama biraz daha bekleyeceğim )
Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.
Arkadaşlarım iPhone 7 Plus ve 8 Plus aldı gayet güzel. X'i 4-5 sefer kontrol etme fırsatı buldum hoşuma gitmedi benim açıkçası.

CodeMode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Titreşim çalışıyor mu kontrol ettiniz mi?
Evet kontrol ettim. Müzik ayarlarına seslerinde falan çalışıyor. Aşağı yukarı yan tuştan da çalışıyor. Niye sormuştunuz nelere dikkat etmem gerekiyor?