• 07-11-2017, 20:24:14
    #28
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gelın hepımız afrıka ulkelerınden bırıne vatandaslık ıcın basvuralım
    Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin
  • 07-11-2017, 20:25:30
    #29
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin
    valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D
  • 07-11-2017, 20:27:26
    #30
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D
    Evet evet, en azından Katar'a yapılan ambargo gibi bişey yok orada Otele garson komi filan gireriz... 6 Ayda verilen bahşişlerle zenginleşip geliriz
  • 07-11-2017, 22:28:31
    #31
    yalnız Ekim ayında otomobil satışları %10 artmış. Şaka gibi..
  • 07-11-2017, 22:39:19
    #32
    Üyeliği durduruldu
    hayaldi gercek oldu
  • 07-11-2017, 23:13:45
    #33
    cam filmi yasağı, app plaka yasağı ve benzin zammı dolayısıyla 6 kasım'da aracımı sattım ve sağlıklı yaşama adım attım işe yürüyerek gidip geliyorum.
  • 07-11-2017, 23:21:24
    #34
    PREMIUM SEO
    At arabalarına dönelim tekrar.
    Gerçi samanda pahalı unuttum bir an.
  • 08-11-2017, 11:43:37
    #35
    Üyeliği durduruldu
    20 tl lik alıyoruz birşey olmuyor
  • 08-11-2017, 14:18:21
    #36
    mazota da 10-12 kuruş zam yapılacak pardon güncelleme