Arabayı Satın - 8 Kasım Benzin Güncellemesi - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arabayı Satın - 8 Kasım Benzin Güncellemesi
41
●
2.626
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Arabayı Satın - 8 Kasım Benzin Güncellemesi
1
2
3
4
5
07-11-2017, 20:24:14
#28
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
SosyalHayat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence gelın hepımız afrıka ulkelerınden bırıne vatandaslık ıcın basvuralım
Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin
07-11-2017, 20:25:30
#29
SosyalHayat
Üyeliği durduruldu
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin
valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D
07-11-2017, 20:27:26
#30
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
SosyalHayat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D
Evet evet, en azından Katar'a yapılan ambargo gibi bişey yok orada
Otele garson komi filan gireriz... 6 Ayda verilen bahşişlerle zenginleşip geliriz
07-11-2017, 22:28:31
#31
baleful
yalnız Ekim ayında otomobil satışları %10 artmış. Şaka gibi..
07-11-2017, 22:39:19
#32
aksamci
Üyeliği durduruldu
hayaldi gercek oldu
07-11-2017, 23:13:45
#33
Suvari34
cam filmi yasağı, app plaka yasağı ve benzin zammı dolayısıyla 6 kasım'da aracımı sattım ve sağlıklı yaşama adım attım
işe yürüyerek gidip geliyorum.
07-11-2017, 23:21:24
#34
BigSEO
PREMIUM SEO
At arabalarına dönelim tekrar.
Gerçi samanda pahalı unuttum bir an.
08-11-2017, 11:43:37
#35
ArdaEgridere
Üyeliği durduruldu
20 tl lik alıyoruz birşey olmuyor
08-11-2017, 14:18:21
#36
Misafir
mazota da 10-12 kuruş zam yapılacak pardon güncelleme
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler