SosyalHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gelın hepımız afrıka ulkelerınden bırıne vatandaslık ıcın basvuralım
Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin