valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D
Evet evet, en azından Katar'a yapılan ambargo gibi bişey yok orada

Otele garson komi filan gireriz... 6 Ayda verilen bahşişlerle zenginleşip geliriz