• 07-11-2017, 11:32:27
    #10


    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kuruş geliyor? yıl başına kadar 6 tlyi görürüz heralde.
    Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PUİS) zam beklenen fiyatı açıklardı normalde, bu sefer açıklamamış hocam.

    "perşembe veya cuma gününden geçerli olmak üzere fiyat artışı beklendiğini" söylemiş.
  • 07-11-2017, 11:34:01
    #11
    Elektrikli akülü arabaya geçmemiz lazım şarj sorununu çözmek içinde üçlü priz kullanmayı düşünüyorum
  • 07-11-2017, 11:37:26
    #12
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydır satmaya çalışıyoruz ama satamadık 😂 en son shellden mazotu tam 5 liraya aldım. Artık araçla giderken gerekmeyen yerlerde gaz pedalına dokunmadan aracı yelken moduna alarak gidiyoruz az mazot harcayalım diye 😂
    Abi 90'ı geçmiyorum ya o zaman az yakıyor
  • 07-11-2017, 11:43:35
    #13
    Petrol, giyim, gıda, elektronik ürünler, araçlar vs vs vs liste daha uzayıp gider hepsinde dünya rekortmeniyiz ödeme konusunda millet olarak eşimiz benzerimiz gerçekten yok
  • 07-11-2017, 11:45:35
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşünüyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=m33y9_ZNYG4
  • 07-11-2017, 11:51:27
    #15
    İnşallah 50 lira olur... Ekmekte 20 lira, zeytinin tanesi 5 lira, makarnanın paketi 15 lira olur İnşALLAH
  • 07-11-2017, 12:29:28
    #16
    Bu sene kpss ye hazirlaniyorum. Matematige aracimin anlik tuketimil degerleri ile hazirlaniyorum. Ornek soru "70 km hizla giden bir arabanin anlik tuketimi 5.7 ise ay sonu nasil gelecek?". Ayrica sinava calisan diger arkadaslarada bi tuyo vereyim. Faiz problemlerinin cevabini f.otomatik olarak cevaplayiniz.
  • 07-11-2017, 18:47:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    otomatik oluyor
  • 07-11-2017, 18:54:29
    #18
    istanbul trafiği hala kilitleniyo demek ki müstehak.. benzın lıtresı 50 tl olsa yine yakıt alır arabasını satmaz havasından vazgecmez bu mıllet. adam asgari ücretle calısıyor a180 e bınıyor ama aç geziyor. utanmasa sinyale çıkacak.. yazık çok yazık.