6 aydır satmaya çalışıyoruz ama satamadık 😂 en son shellden mazotu tam 5 liraya aldım. Artık araçla giderken gerekmeyen yerlerde gaz pedalına dokunmadan aracı yelken moduna alarak gidiyoruz az mazot harcayalım diye 😂
Petrol, giyim, gıda, elektronik ürünler, araçlar vs vs vs liste daha uzayıp gider hepsinde dünya rekortmeniyiz ödeme konusunda millet olarak eşimiz benzerimiz gerçekten yok
Bu sene kpss ye hazirlaniyorum. Matematige aracimin anlik tuketimil degerleri ile hazirlaniyorum. Ornek soru "70 km hizla giden bir arabanin anlik tuketimi 5.7 ise ay sonu nasil gelecek?". Ayrica sinava calisan diger arkadaslarada bi tuyo vereyim. Faiz problemlerinin cevabini f.otomatik olarak cevaplayiniz.
istanbul trafiği hala kilitleniyo demek ki müstehak.. benzın lıtresı 50 tl olsa yine yakıt alır arabasını satmaz havasından vazgecmez bu mıllet. adam asgari ücretle calısıyor a180 e bınıyor ama aç geziyor. utanmasa sinyale çıkacak.. yazık çok yazık.