• 07-11-2017, 19:20:21
    #19
    HalitVuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah 50 lira olur... Ekmekte 20 lira, zeytinin tanesi 5 lira, makarnanın paketi 15 lira olur İnşALLAH
    Naptın hocam sen olur mu öyle şey! Her seçim öncesi tonlarca makarna dağıtılıyor, devleti batıracak mısın sen, daha bunun birde kömürü var.
  • 07-11-2017, 19:37:40
    #20
    Hani bu devlet milletin hizmetçisiydi? milletimiz sıkıntıya düşmesin diye vergi oranından kesmeleri gerekirken daha da koyuyorlar üstüne. inş 10 lira olur
  • 07-11-2017, 19:41:39
    #21
    Niye şaşırıyoruz ki 1 ay içinde 4. zam cık olması gerek bu... Yazık!
  • 07-11-2017, 19:46:31
    #22
    Yaw arkadaşlar Ne cahilsiniz ya. Adamlar fetöyü bitirdi. Yıl başı bak nasıl indirimler geliyo görün. Yol yaptı hastane yaptı. Eğitimi düzeltti. Bakın çoğu üniversite mezunu oldu insanların. Almanya bizi kıskanıyor abi. Atatürkü bile fetö öldürdü. Hatta kesin bilgi arkadaşlar romayı fetö yaktı.



    Yalanlarını ....
  • 07-11-2017, 19:52:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Vergiyi yukselt, fiyatlari yukselt, Birde kendi sirketlerini Maltaya veya baska of-shore ulkelere aldin mi tamam bu is ! Basbakanin ofshore hesaplari olan tek Ulke olabilir Turkiye herhalde.
  • 07-11-2017, 19:55:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hükümet yapmıyor beyler bu zamları, otomatik sistem yapıyor.

    "Ortalığı garıştırdılar gene ben bu seçimde de tayyibe vereceğğem"
  • 07-11-2017, 20:00:01
    #25
    50 Liraya zam gelmedikçe sorun yok
  • 07-11-2017, 20:11:16
    #26
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Gemicigi olana mazot 1 tl, fakirin 1990 model arabası var. o da alıyor 5 küsür tl ye.Adam alıyor bi alışta 100 ton, biz alıyoruz 20 tl 30 tl, 50 tl...El insaf...Bu işin öbür dünyası da var... Bu adaletsizliği yapanların öbür dünyada yakasına yapışmazsam Namerdim!!!
  • 07-11-2017, 20:11:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bence gelın hepımız afrıka ulkelerınden bırıne vatandaslık ıcın basvuralım