HalitVuran adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabayı Satın - 8 Kasım Benzin Güncellemesi
41
●2.626
- 07-11-2017, 19:46:31Yaw arkadaşlar Ne cahilsiniz ya. Adamlar fetöyü bitirdi. Yıl başı bak nasıl indirimler geliyo görün. Yol yaptı hastane yaptı. Eğitimi düzeltti. Bakın çoğu üniversite mezunu oldu insanların. Almanya bizi kıskanıyor abi. Atatürkü bile fetö öldürdü. Hatta kesin bilgi arkadaşlar romayı fetö yaktı.

Yalanlarını .... - 07-11-2017, 20:11:16Gemicigi olana mazot 1 tl, fakirin 1990 model arabası var. o da alıyor 5 küsür tl ye.Adam alıyor bi alışta 100 ton, biz alıyoruz 20 tl 30 tl, 50 tl...El insaf...Bu işin öbür dünyası da var... Bu adaletsizliği yapanların öbür dünyada yakasına yapışmazsam Namerdim!!!
- 07-11-2017, 20:11:50Üyeliği durduruldubence gelın hepımız afrıka ulkelerınden bırıne vatandaslık ıcın basvuralım
