Gemicigi olana mazot 1 tl, fakirin 1990 model arabası var. o da alıyor 5 küsür tl ye.Adam alıyor bi alışta 100 ton, biz alıyoruz 20 tl 30 tl, 50 tl...El insaf...Bu işin öbür dünyası da var... Bu adaletsizliği yapanların öbür dünyada yakasına yapışmazsam Namerdim!!!