6 aydır satmaya çalışıyoruz ama satamadık 😂 en son shellden mazotu tam 5 liraya aldım. Artık araçla giderken gerekmeyen yerlerde gaz pedalına dokunmadan aracı yelken moduna alarak gidiyoruz az mazot harcayalım diye 😂
Abi 90'ı geçmiyorum ya o zaman az yakıyor