Konu
Arabayı Satın - 8 Kasım Benzin Güncellemesi
07-11-2017, 18:54:29
#18
bilaldogan
istanbul trafiği hala kilitleniyo demek ki müstehak.. benzın lıtresı 50 tl olsa yine yakıt alır arabasını satmaz havasından vazgecmez bu mıllet. adam asgari ücretle calısıyor a180 e bınıyor ama aç geziyor. utanmasa sinyale çıkacak.. yazık çok yazık.