TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katar'a gidelim.Adamlarda 5000 motor var.Dag bayır ova bedava mazota gezersin
valla aslında dubai daha mantıklı gelıodu bana. oradan gıdenlerı bıraktıgı aracları gorunce ekrana yapısıp kalmıstım ;D