• 01-11-2017, 23:21:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yıllardır sanal ortamda iş yaparım kazanırım , çalışırım . Ama çevremdeki insanlar hep boş işlerle uğraşma senden bişey çıkmaz kim zengin olmuş bu işlerden deyip deyip durdu Hala da bakış açıları aynı . Nedense onlara göre internette para yok olsa herkes yapardı mantığı var sizde de varmı böyle insanlar inşallah tek değilimdir. Bu insanlara ne demeli ?
  • 01-11-2017, 23:24:23
    #2
    Herkesin çevresinde vardır. cekemeyen Anten taksin diyeceksin.
  • 01-11-2017, 23:24:32
    #3
    Yok hocam bu konuda tek değilsin bu konudan bende çok nasibimi aldım. En başta ailem olmak üzeri çevremde bu şekilde bakan kişi çok ama bu işe saygı duyup inananda var. Bu durumda kimseyi dinlemeyip kendi yolunuza bakmanızı tavsiye ederim.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-11-2017, 23:24:57
    #4
    Yaw hehe deyip geç,ben öyle yapıyorum
  • 01-11-2017, 23:25:36
    #5
    Merhaba aynı konu daha dün gündeme geldi mahallede. Ben sabah ofise giderken bazı insanlara sanayide çalısıyroum diyorum ççünkü anlatamıorum mesleği. Siz takmayın. Hatta şu cevabı verin , ben sevdiğim şeyler üzerine çok çalısıyorum deyin
  • 01-11-2017, 23:27:38
    #6
    weo
    Kurumsal Üye
    Herkes internetten kazanılan parayı kolay para olarak düşündüğü için oturarak kazanıyor felan dedikleri için bu konuşmalar hep oluyor takma geç
  • 01-11-2017, 23:27:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam bu konuda tek değilsin bu konudan bende çok nasibimi aldım. En başta ailem olmak üzeri çevremde bu şekilde bakan kişi çok ama bu işe saygı duyup inananda var. Bu durumda kimseyi dinlemeyip kendi yolunuza bakmanızı tavsiye ederim.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    2012 de başladım kendimi bu yola adadım öylede devam ediyor . Hiç bırakmadım ileride kim istemez prestij sahibi olmayı . Bu da duam olsun bu yola kendini adamış tüm meslektaş arkadaşlarım en çok kazanan olur inş.
  • 01-11-2017, 23:29:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Basarilarin onlara verebilecegin en iyi cevaptir. O yuzden sen basarilarina ulasmaya bak, onlari fazla kafaya takma
  • 01-11-2017, 23:29:40
    #9
    Âmin hocam. Dedigim gibi bu şekilde konuşanlar ya sizi cekemediginden dolayi yada bilgisizlikten. Bu yolda devam etmeyi bırakmayın hocam . Ticarî hayatınızda gani gani mutluluk ve para kazanmayı nasip etsin.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi