PhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam bu konuda tek değilsin bu konudan bende çok nasibimi aldım. En başta ailem olmak üzeri çevremde bu şekilde bakan kişi çok ama bu işe saygı duyup inananda var. Bu durumda kimseyi dinlemeyip kendi yolunuza bakmanızı tavsiye ederim.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2012 de başladım kendimi bu yola adadım öylede devam ediyor . Hiç bırakmadım ileride kim istemez prestij sahibi olmayı . Bu da duam olsun bu yola kendini adamış tüm meslektaş arkadaşlarım en çok kazanan olur inş.