Arkadaşlar yıllardır sanal ortamda iş yaparım kazanırım , çalışırım . Ama çevremdeki insanlar hep boş işlerle uğraşma senden bişey çıkmaz kim zengin olmuş bu işlerden deyip deyip durdu Hala da bakış açıları aynı . Nedense onlara göre internette para yok olsa herkes yapardı mantığı var sizde de varmı böyle insanlar inşallah tek değilimdir. Bu insanlara ne demeli ?