• 01-11-2017, 23:30:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Egenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba aynı konu daha dün gündeme geldi mahallede. Ben sabah ofise giderken bazı insanlara sanayide çalısıyroum diyorum ççünkü anlatamıorum mesleği. Siz takmayın. Hatta şu cevabı verin , ben sevdiğim şeyler üzerine çok çalısıyorum deyin
    Ahahah tek değilim benimde durumum öyle babam çok karşı çıkardı halada bilmez ne yaptığımı ne kadar kazanıyorsun der tatmin ediyor söylediklerim ee arada parada veriyom artık geleceğin mesleği olmuş gözünde 😂😂
  • 01-11-2017, 23:33:18
    #11
    Çok haklısın de para yok de, de ki ortam iyice çöpe dönmesin.
  • 01-11-2017, 23:37:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın de para yok de, de ki ortam iyice çöpe dönmesin.
    Dönse ne olur bu iş sabır işi kazanmak isteyenin işidir . Her domain ve host alanın işi olsaydı Allah bilir ne olurdu 😂 ondan dolayı ilk başlayan Adam çok fazla başarısız olur pes etmese ondan sonra artık kapılar Ona açıktır . Işın tuhaf tarafi artık herkes soruyor bana da öğret kendi Kardeşim bile bilişim okuyor Ona bile göstermiyorum git kendin öğren diyorum 😊 biri bize öğretmedi ..
  • 01-11-2017, 23:43:28
    #13
    ailelerimize, en yakın arkadaşlarımıza bile kendimizi anlatamıyoruz daha doğrusu onlar inanmak istemiyorlar çünkü bu millete hep çok çalış çok kazan dayatması yapılmış, yapacak bişi yok katlanacaz yeni nesiller böyle olmayacak.

    edit: eğer senden işini kanıtlamalarını isterlerse sakın ha kanıtlamaya çalışma cidden çok komik durumlara düşersin yahu bundan daha acı verici bişi olamaz
  • 02-11-2017, 00:02:37
    #14
    Bir çok kişi internet ortamında yapılan işlere boş iş gözüyle bakıyor. Bunun en büyük nedeni kesinlikle bilgisizlik.
    Bence insanlara bu işlerden bahsettiğimizde sanırım megaholding vs. gibi sistemlerle kandırılmış cahil insanlarız sanıyor olabilirler. Ama önlerine kazanç kanıtlarını sunduğunda bakış açıları birden ciddiye biniyor ve "banada açsana", "banada yapsana" isteklerinde bulunuyorlar. Komik
  • 02-11-2017, 00:15:46
    #15
    İnternetten para kazanınca hala başıma bir şey geleceğini düşünenler bile var hocam
  • 02-11-2017, 00:26:41
    #16
    Tekstilde kalfa yardımcısı adamların lafı

    Pek dikkate alma bence gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır. Bu tip insanlar hiç bitmez.
  • 02-11-2017, 00:33:47
    #17
    İnternet'i Google'da arama yapmak , Facebookta oyun oynamak diye tanımlayan insanlara ne anlatabilirsin ki normal öyle düşünmeleri.
    Sen bu işleri yapabileyim diye yıllarını vermişsin 5 dakikada anlatamazsın genel bi tabir bul geç
  • 02-11-2017, 01:11:19
    #18
    İlginç bir kafa. Hiçbir zaman anlayamadım bu kişileri.
    Adam asgari ücret ile garsonluk yapıyor ama gel gelelim ki kendisi zeki biz salağız.

    İnternetteki nimetin %10'unun farkında olsalar hepsi işlerini bırakırdı emin olun.
    • wptolu
    wptolu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.