• 02-11-2017, 02:04:21
    #19
    Valla bakıyorum anlamayacak bir tip ameleyim diyip geçiyorum. Senin durumun gene iyi. Ben 3-4 sene önce devlet kapısını bıraktım, kendi işlerime yöneldim. Onlara göre ohooo
    Asıl en çok çekilen konu: Sabah 9 en geç 10'da kalkıp işin başına geçerim. Millete göre benden kıyağı yok, oh ne güzel yatıyorum falan. Sabah 8'de işe gidiyor ya ben onlara göre uykucuyum. *** ben sabah 4 - 5'e kadar çalışıyorum. Senden az uyuyorum. Bunu yıllardır anlatamadım
    Kısacası çok kasma, hatta hiç takma. İki yemek ısmarla, cebinde paran olduğunu görsünler bak nasıl yapışırlar sana oo ne güzel meslekmiş falan filan bunlar tamamen taktik
  • 02-11-2017, 03:16:59
    #20
    "Bunun bir yeteneği var ve günde 5 dakika 1-2 tık bir şeyler yapıp parasını kazanıyor, kalan tüm zamanı ise boş, hatta bom boşşş"
  • 02-11-2017, 04:26:32
    #21
    bu konuda başıma gelenleri anlatsam roman olur ☺
  • 02-11-2017, 04:29:20
    #22
    Yıllardır aileme anlatamadım ben çevreme nasıl anlatacağım ?
  • 02-11-2017, 04:33:56
    #23
    ben anlatıyorum kısaca şunları bunları yapıyorum diye gelen cevap olsun hiç yokdan iyidir .)) ne kadr kazanıyorsun dediklerindede Allah'a şükür yeteri kadar kazanıyorum diyorum rakam verince bizede öğretciler çıkıyor çünkü çok kolay sanıyorlar anlatınca banada kolay geliyorda yaparken stresi eksik değil netten kazanç sağlamanın
  • 02-11-2017, 04:41:40
    #24
    wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yıllardır sanal ortamda iş yaparım kazanırım , çalışırım . Ama çevremdeki insanlar hep boş işlerle uğraşma senden bişey çıkmaz kim zengin olmuş bu işlerden deyip deyip durdu Hala da bakış açıları aynı . Nedense onlara göre internette para yok olsa herkes yapardı mantığı var sizde de varmı böyle insanlar inşallah tek değilimdir. Bu insanlara ne demeli ?
    Yakın bir arkadaşıma işimi anlatmaya çalıştığımda verdiği tepki şu oldu : "Yattığın yerden para kazanıyorsun yani." Evet dedim hayırlı günler dileyip ayrıldım
  • 02-11-2017, 07:28:45
    #25
    Üyeliği durduruldu
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bakıyorum anlamayacak bir tip ameleyim diyip geçiyorum. Senin durumun gene iyi. Ben 3-4 sene önce devlet kapısını bıraktım, kendi işlerime yöneldim. Onlara göre ohooo
    Asıl en çok çekilen konu: Sabah 9 en geç 10'da kalkıp işin başına geçerim. Millete göre benden kıyağı yok, oh ne güzel yatıyorum falan. Sabah 8'de işe gidiyor ya ben onlara göre uykucuyum. *** ben sabah 4 - 5'e kadar çalışıyorum. Senden az uyuyorum. Bunu yıllardır anlatamadım
    Kısacası çok kasma, hatta hiç takma. İki yemek ısmarla, cebinde paran olduğunu görsünler bak nasıl yapışırlar sana oo ne güzel meslekmiş falan filan bunlar tamamen taktik
    Yok bıraktılar artık karismayi şimdi diyorlar bize site yapsana bizde çok para kazanalım 😂😂😂 Yaptıktan sonra tabi yine boş iştir derler buna eminim ahh ulan leylaa 😂😂



    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben anlatıyorum kısaca şunları bunları yapıyorum diye gelen cevap olsun hiç yokdan iyidir .)) ne kadr kazanıyorsun dediklerindede Allah'a şükür yeteri kadar kazanıyorum diyorum rakam verince bizede öğretciler çıkıyor çünkü çok kolay sanıyorlar anlatınca banada kolay geliyorda yaparken stresi eksik değil netten kazanç sağlamanın
    Gün oluyor belki üzerinde uzman olduğun bir konuda tıkanıp kalıyorsun projeyi çıkarmak için günlerce gözünü uyku girmez Kolay Kolay Tabi onlara kalsa biz bişey yapmiyoruz 😂



    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllardır aileme anlatamadım ben çevreme nasıl anlatacağım ? :d
    😄😄😄😄
  • 02-11-2017, 10:13:52
    #26
    var
  • 02-11-2017, 15:43:34
    #27
    Kazandıklarınla somut birşeyler alabilirsen (ev-araba-mal-mülk vs..) apışıp kalırlar