DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bakıyorum anlamayacak bir tip ameleyim diyip geçiyorum. Senin durumun gene iyi. Ben 3-4 sene önce devlet kapısını bıraktım, kendi işlerime yöneldim. Onlara göre ohooo
Asıl en çok çekilen konu: Sabah 9 en geç 10'da kalkıp işin başına geçerim. Millete göre benden kıyağı yok, oh ne güzel yatıyorum falan. Sabah 8'de işe gidiyor ya ben onlara göre uykucuyum. *** ben sabah 4 - 5'e kadar çalışıyorum. Senden az uyuyorum. Bunu yıllardır anlatamadım
Kısacası çok kasma, hatta hiç takma. İki yemek ısmarla, cebinde paran olduğunu görsünler bak nasıl yapışırlar sana oo ne güzel meslekmiş falan filan bunlar tamamen taktik
Yok bıraktılar artık karismayi şimdi diyorlar bize site yapsana bizde çok para kazanalım 😂😂😂 Yaptıktan sonra tabi yine boş iştir derler buna eminim ahh ulan leylaa 😂😂



akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben anlatıyorum kısaca şunları bunları yapıyorum diye gelen cevap olsun hiç yokdan iyidir .)) ne kadr kazanıyorsun dediklerindede Allah'a şükür yeteri kadar kazanıyorum diyorum rakam verince bizede öğretciler çıkıyor çünkü çok kolay sanıyorlar anlatınca banada kolay geliyorda yaparken stresi eksik değil netten kazanç sağlamanın
Gün oluyor belki üzerinde uzman olduğun bir konuda tıkanıp kalıyorsun projeyi çıkarmak için günlerce gözünü uyku girmez Kolay Kolay Tabi onlara kalsa biz bişey yapmiyoruz 😂



myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır aileme anlatamadım ben çevreme nasıl anlatacağım ? :d
😄😄😄😄