• 02-11-2017, 15:48:23
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Sende utandır onları geleceği olmayan sezonluk yada anlık işlerle uğraşma. Her zaman getirisi az dahi olsa sevdiğin işi yap eğer ki bu sekilde devam edersen zamanla alanında profesyonel olacagından eminim. Bakış açını değiştir..
  • 02-11-2017, 15:51:24
    #29
    Sanırım 2008-2009 dan bu yana sektördeyim. Günümün büyük kısmı bilgisayar başında geçiyor. Öyle 8 saat mesai ve evde de 3-4 saatlik kısım bilgisayar başında. Yıllardır kalk o bilgisayardan yeter, başka iş mi yok vs vs. Başbakan olsan neden Cumhurbaşkanı olmadın derler. O nedenle çokta şeetmemek gerek diye düşünüyorum.
  • 02-11-2017, 15:57:41
    #30
    Şuan adsense ve hostinge fena şekilde yönlendim. Hedef aylık 10 k dediğimizde millet k. gülüyo Bende sabırla bu zamanı bekliyorum. Ama buna ulaşmak içn azim sabır ve program önemli.
  • 02-11-2017, 17:10:19
    #31
    ahaha benimde başıma geliyor sıkça hocam. Hatta bırak böyle boş işleri, gir ssk'lı bir işe çalış diyenler de var ahahaha



    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandıklarınla somut birşeyler alabilirsen (ev-araba-mal-mülk vs..) apışıp kalırlar
    Fazlasıyla katılıyorum. Ev araba vs aldığında, "siktir len" sen mi aldın diyorlar
  • 02-11-2017, 17:16:28
    #32
    86 yılından beri pc kullanırım, profesyonel olarak 2004 ten beri net'ten geçimimi sağlıyorum, Oturduğum yerden ölene kadar kısmetimi dünyanın her yerinde kazanabilirim..Bundan güzel iş mi var acaba?
  • 02-11-2017, 17:30:06
    #33
    Kurumsal PLUS
    Bana da zamanında internetten işmi olur vs diyorlardı dalga geçenlerde vardı şimdi çocuklarını bana yolluyorlar iş öğret diye.
  • 02-11-2017, 17:40:24
    #34
    Üyeliği durduruldu
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandıklarınla somut birşeyler alabilirsen (ev-araba-mal-mülk vs..) apışıp kalırlar
    araba aldım çok şükür
  • 02-11-2017, 18:20:17
    #35
    Haha bana da eskiden akrabalar haram işler onlar diyorlardı

    Şimdide bazıları "eee bir işte çalışmayı düşünmüyor musun?" diyorlar.

    Ula anlamadım size ne benden
  • 02-11-2017, 21:33:22
    #36
    Somut birşeyler olduğunda bir şekilde susturursunuz. Bu olay sanırım tüm webmasterlar'da var. Önceden daha fazlaydı bu.Zamanla alışıyorlar sanırım.Yada benim çevrem alışmışta olabilir bilemiyorum
    Ailenizden tutun çevrenize kadar herkes aynı kafada olur.
    Araba,Arsa,Daire vs birşey alırsanız fikirlerini bir zaman sonra değiştirirler.