Sizin cevrenizde var mi boyle insanlar...
42
●2.065
- 02-11-2017, 15:51:24Sanırım 2008-2009 dan bu yana sektördeyim. Günümün büyük kısmı bilgisayar başında geçiyor. Öyle 8 saat mesai ve evde de 3-4 saatlik kısım bilgisayar başında. Yıllardır kalk o bilgisayardan yeter, başka iş mi yok vs vs. Başbakan olsan neden Cumhurbaşkanı olmadın derler. O nedenle çokta şeetmemek gerek diye düşünüyorum.
- 02-11-2017, 15:57:41Şuan adsense ve hostinge fena şekilde yönlendim. Hedef aylık 10 k dediğimizde millet k. gülüyo
Bende sabırla bu zamanı bekliyorum. Ama buna ulaşmak içn azim sabır ve program önemli.
- 02-11-2017, 17:10:19ahaha benimde başıma geliyor sıkça hocam. Hatta bırak böyle boş işleri, gir ssk'lı bir işe çalış diyenler de var
ahahaha
Fazlasıyla katılıyorum. Ev araba vs aldığında, "siktir len" sen mi aldın diyorlarSABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2017, 17:30:06Bana da zamanında internetten işmi olur vs diyorlardı dalga geçenlerde vardı şimdi çocuklarını bana yolluyorlar iş öğret diye.
- 02-11-2017, 17:40:24Üyeliği durdurulduaraba aldım çok şükürSABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2017, 21:33:22Somut birşeyler olduğunda bir şekilde susturursunuz. Bu olay sanırım tüm webmasterlar'da var. Önceden daha fazlaydı bu.Zamanla alışıyorlar sanırım.Yada benim çevrem alışmışta olabilir bilemiyorum

Ailenizden tutun çevrenize kadar herkes aynı kafada olur.
Araba,Arsa,Daire vs birşey alırsanız fikirlerini bir zaman sonra değiştirirler.
Bende sabırla bu zamanı bekliyorum. Ama buna ulaşmak içn azim sabır ve program önemli.
ahahaha