Sanırım 2008-2009 dan bu yana sektördeyim. Günümün büyük kısmı bilgisayar başında geçiyor. Öyle 8 saat mesai ve evde de 3-4 saatlik kısım bilgisayar başında. Yıllardır kalk o bilgisayardan yeter, başka iş mi yok vs vs. Başbakan olsan neden Cumhurbaşkanı olmadın derler. O nedenle çokta şeetmemek gerek diye düşünüyorum.