ahaha benimde başıma geliyor sıkça hocam. Hatta bırak böyle boş işleri, gir ssk'lı bir işe çalış diyenler de var ahahaha



SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazandıklarınla somut birşeyler alabilirsen (ev-araba-mal-mülk vs..) apışıp kalırlar
Fazlasıyla katılıyorum. Ev araba vs aldığında, "siktir len" sen mi aldın diyorlar