Valla bakıyorum anlamayacak bir tip ameleyim diyip geçiyorum. Senin durumun gene iyi. Ben 3-4 sene önce devlet kapısını bıraktım, kendi işlerime yöneldim. Onlara göre ohooo

Asıl en çok çekilen konu: Sabah 9 en geç 10'da kalkıp işin başına geçerim. Millete göre benden kıyağı yok, oh ne güzel yatıyorum falan. Sabah 8'de işe gidiyor ya ben onlara göre uykucuyum. *** ben sabah 4 - 5'e kadar çalışıyorum. Senden az uyuyorum. Bunu yıllardır anlatamadım

Kısacası çok kasma, hatta hiç takma. İki yemek ısmarla, cebinde paran olduğunu görsünler bak nasıl yapışırlar sana oo ne güzel meslekmiş falan filan bunlar tamamen taktik