İlginç bir kafa. Hiçbir zaman anlayamadım bu kişileri.
Adam asgari ücret ile garsonluk yapıyor ama gel gelelim ki kendisi zeki biz salağız.

İnternetteki nimetin %10'unun farkında olsalar hepsi işlerini bırakırdı emin olun.