Bir tane riskli yapıda ev var. 280 metrekare arsa üzerinde, tek katlı bahçeli.. Muhtemelen tapuda riskli yapı olarak geçtiği için ev yıkılacak. Fakat aldığım duyumlara göre evin bulunduğu mahallede kentsel dönüşüm olacakmış ve müteahhit 1,5 daire veriyormuş; ev sahipleri 2 daire için diretiyormuş.
Bu evi almak mantıklı mıdır ? Bu riskli yapı ve kentsel dönüşüm hakkında bilgisi olan var mı acaba
Üstüne kondu resmen bedavadan.