çanakkalede atı alan üsküdar geçti malesef 7 yıldır çanakkalede yaşıyorum ve ilgim gereği takipteyim şuan fiyatların tavan oldugunu düşünüyorum öyle aman amanda artmayacak bence (kişisel görüşüm) zaten işin için çok büyük firmalar dahil oldu her yer kapış kapış gitti bundan iki yıl önce söylentileri vardı ozaman aklını kullanan küçük yatırımcı pastadan ciddi pay alıyor şuan