• 08-02-2017, 13:50:39
    #19
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mantıken telefon çalıntı olsa ve şikayet edilmiş olsa imeil kapanmaz miydi yani telefon şuan hala kullanıyorum ve bir sorun yok.
    Numarayı bilmiyor olabilir. Ancak numarayı bilmese bu sefer telefonu bulamaz. Eğer kapatsalar bizimkini de kapatırlardı. Özellikle kapatmıyorlarki kullanan şahsı yakalamak için. Ancak tam tersi de olabilir. IMEI numarası bilmediği için kapanmamış da olabilir. Tabii bu durumda çalıntı telefonun sizdeki telefon olduğunu nasıl ıspatlayacaklar orası meşhul.
  • 08-02-2017, 15:01:57
    #20
    Telefonu sizden kesinlikle adli emanete alırlar. çok fazla uzatmadan şunu yazayım, hırsızlık malını alanda satanda suçludur. Hukukta ben bilmiyordum gibi bir şey kurtuluş için asla yeterli değildir. ha ne olujr dersen şu olur: sen telefonu kaybedersin, sana satan kişiden tazmin için ayrı bir dava açman gerekecek.. sana satan kişide nasıl ve ne şekil aldığını ispatlaması gerekiyor. yoksa onunda başı çok ağrır.
    SONUÇ ŞİMDİLİK O TELEFONU KESİN UNUT.
    GEÇMİŞ OLSUN..
  • 08-02-2017, 15:15:39
    #21
    arkadaşlar yeni bir gelişme var..

    ben bana ulasan adam mesaj attım ben bilmem polis falan al telefonunu ver paramı diye benı bulastırma bu ıse hem calıntı telefon satıyorsun bana hem de gelmıs ne dıyorsun dedım..

    az once cevap verdı..

    tamam paranı ayarladım yarın bulusalım telefonu alayım dedım..


    ne biçim bir iş bu hiç bişey anlamadım ben..
  • 08-02-2017, 16:27:27
    #22
    Kişinin sattığı kişiye değil aldığı kişiye ulaşması gerekir normalde. Ayrıca çalıntı olaylarında bildiğim kadarıyla telefonu aldığını belgeleyebilirsen davacı yani mağdurun geri alması için verdiğin parayı vermesi gerekiyor sana. Geçenlerde böyle bir olay gelmişti birinin başına.

    Ayrıca, satan arkadaş niye bu kadar dert etmiş ki anlamadım. Ben sattım benden çıktı desin, senin bilgilerini versin. Emniyet sana ulaşsın. O işte bi saçmalık var hocam.
  • 08-02-2017, 17:08:16
    #23
    MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişinin sattığı kişiye değil aldığı kişiye ulaşması gerekir normalde. Ayrıca çalıntı olaylarında bildiğim kadarıyla telefonu aldığını belgeleyebilirsen davacı yani mağdurun geri alması için verdiğin parayı vermesi gerekiyor sana. Geçenlerde böyle bir olay gelmişti birinin başına.

    Ayrıca, satan arkadaş niye bu kadar dert etmiş ki anlamadım. Ben sattım benden çıktı desin, senin bilgilerini versin. Emniyet sana ulaşsın. O işte bi saçmalık var hocam.
    letgo da konustuklarımız var hocam belge niteliği tasırsa hersey acık secık telefonu kımden nasıl nerde ne kadar almısım hepsı yazıyor..

    vallaho benım aklıma en basından berı takılanda bu adam habıre mesaj atıp duruyor var bır katakullı ama yarın cozulur mesele ..
  • 08-02-2017, 17:32:19
    #24
    Hocam kafalarında farklı planlar dönüyor gibi hissettim dikkatli olun merkezi kalabalık güvenli bir alanda buluşun avm vs.
  • 08-02-2017, 20:36:31
    #25
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam duruyor..

    ayrıca bu telefonu aldıgım kısı bana bır numara verdı bu polıs arkadas dıye bunu ara anlatacak sana dedı..

    ayakmı yapıyor acaba. koskocea emnıyet bulamayacakmı benıde bu kısı ulasıyor suphelendım acıkcası.
    Verdiği numarayı aradınız mı? Bu numarada ki polis sana anlatıcak fln pek inandırıcı gelmedi. Polisin arayıp para istemesi gibi bir durumun farklı versiyonu olabilir. Polis numara vermez, çağırır karakola.

    Birde karşı taraf tamam gel ver telefonu al paranı demiş bu daha da kafa karıştırıcı, en yakın karakola gidip durumu izah etmenizi öneririm.
  • 08-02-2017, 20:57:20
    #26
    AlyOsman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafalarında farklı planlar dönüyor gibi hissettim dikkatli olun merkezi kalabalık güvenli bir alanda buluşun avm vs.
    bende öyle dusunuyorum o yuzden kendım gıtmeyecem hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:57:20 -->-> Daha önceki mesaj 19:55:37 --

    AlyOsman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafalarında farklı planlar dönüyor gibi hissettim dikkatli olun merkezi kalabalık güvenli bir alanda buluşun avm vs.
    Mythos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiği numarayı aradınız mı? Bu numarada ki polis sana anlatıcak fln pek inandırıcı gelmedi. Polisin arayıp para istemesi gibi bir durumun farklı versiyonu olabilir. Polis numara vermez, çağırır karakola.

    Birde karşı taraf tamam gel ver telefonu al paranı demiş bu daha da kafa karıştırıcı, en yakın karakola gidip durumu izah etmenizi öneririm.
    yok hocam aramadım sizin de dediğiniz gibi polisi ben neden arayayım polis dediğin karakola cagırır.

    direk o şekilde demedi zaten ben sert cıkısınca oyle dedı ama yınede temkınlı olmak lazım etraf *********** dolu
  • 08-02-2017, 21:45:09
    #27
    Kurumsal Üye
    IMEI numarasını şimdi sorguladınız mı ? Çalıntı ihbarı varsa zaten telefonu kullanamazsınız ve emniyet en son hangi hat kullanıldıysa onun sahibine bile ulaşabiliyor zaten, neden araya aracı koysun ki ?