Kişinin sattığı kişiye değil aldığı kişiye ulaşması gerekir normalde. Ayrıca çalıntı olaylarında bildiğim kadarıyla telefonu aldığını belgeleyebilirsen davacı yani mağdurun geri alması için verdiğin parayı vermesi gerekiyor sana. Geçenlerde böyle bir olay gelmişti birinin başına.

Ayrıca, satan arkadaş niye bu kadar dert etmiş ki anlamadım. Ben sattım benden çıktı desin, senin bilgilerini versin. Emniyet sana ulaşsın. O işte bi saçmalık var hocam.