Telefonu sizden kesinlikle adli emanete alırlar. çok fazla uzatmadan şunu yazayım, hırsızlık malını alanda satanda suçludur. Hukukta ben bilmiyordum gibi bir şey kurtuluş için asla yeterli değildir. ha ne olujr dersen şu olur: sen telefonu kaybedersin, sana satan kişiden tazmin için ayrı bir dava açman gerekecek.. sana satan kişide nasıl ve ne şekil aldığını ispatlaması gerekiyor. yoksa onunda başı çok ağrır.
SONUÇ ŞİMDİLİK O TELEFONU KESİN UNUT.
GEÇMİŞ OLSUN..