Dediğim gibi telefon çalıntı olsa kullanamazsınız, e-devlet sorgusunda telefon çalıntı diye belirtir ve satan kişi değil direk polis yada savcılık size ulaşır.Burada sizi arayan kişi ya telefonu sattıktan sonra gelişen olaylardan ötürü pişman oldu ve telefonu geri almaya çalışıyor yada farklı bir durum var.
Yada Ankaranın çinçini gibi bundan baya öncede arkadaşım Notebook aldı aldıktan sonra adam çalıntı olduğunu söyleyip mac değiş demiş