arkadaşlar yeni bir gelişme var..

ben bana ulasan adam mesaj attım ben bilmem polis falan al telefonunu ver paramı diye benı bulastırma bu ıse hem calıntı telefon satıyorsun bana hem de gelmıs ne dıyorsun dedım..

az once cevap verdı..

tamam paranı ayarladım yarın bulusalım telefonu alayım dedım..


ne biçim bir iş bu hiç bişey anlamadım ben..