IMEI numarasını şimdi sorguladınız mı ? Çalıntı ihbarı varsa zaten telefonu kullanamazsınız ve emniyet en son hangi hat kullanıldıysa onun sahibine bile ulaşabiliyor zaten, neden araya aracı koysun ki ?