• 17-11-2016, 14:16:09
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün bimden alışveriş yaptım kasada kredi kartı kullanmak istedim Garanti Pos cihazı "! İŞLEM BAŞARISIZDIR! TELEFON HATTI YOK " şeklinde hata verdi. Mecbur ödemeyi nakit yapıp çıktım.

    Eve geldim Garantione hesabı açtırmak için başvuruda bulunmaya çalıştım. Yine hata ile karşılaştım:



    Tamam dedim Garanti altyapısında problem var fazla zorlamaya gerek yok.

    Birde Yapı Kredi Nuvo`ya başvurayım diye düşünerek sitesine girdim. İlgili sayfayı açtım ilk adımdaki bilgileri doldurdum "devam" dedim durum bu:



    Mersinden arkadaşımda kendine hesap açtırmak için Garantione`ı denedi ondada hata çıktı.

    Bugün iki bankayı yine denedim yine aynı hataları verdi. Hadi bankanın birinde problem vardır tamamda iki bankada aynı anda aynı aşamalarda nasıl sıkıntı yaşıyor anlamadım gitti arkadaş.

    Bu aralar bankalarla garip durumlar yaşayan var mı ?
  • 17-11-2016, 14:18:14
    #2
    Nuvo kullanıcısıyım hiç bir sıkıntı yaşamadım bu günlerde

    HTC D816w cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-11-2016, 14:37:50
    #3
    Son zamanlarda bende ENPARA'da yaşıyorum. Olmadık zamanlarda bakım yapıyoruz diyerek işlem engelleniyor.
  • 17-11-2016, 19:56:51
    #4
    Kurumsal PLUS
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nuvo kullanıcısıyım hiç bir sıkıntı yaşamadım bu günlerde

    HTC D816w cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Anlaşılan yeni müşteri alımı ile ilgili bir sıkıntı var.

    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda bende ENPARA'da yaşıyorum. Olmadık zamanlarda bakım yapıyoruz diyerek işlem engelleniyor.
    Son zamanlarda sıklaşmaya başladı hocam bende dikkat ettim. Ekonomi ile ilgili sanırım. Normalde bu kadar fazla olmazdı.
  • 17-11-2016, 21:44:33
    #5
    En temizi PTT hesap ceki [emoji5] ona para atıyorum aylık o para ile alisveris yapıyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 17-11-2016, 22:04:19
    #6
    Bugün odeabankın sitesi açılmıyordu.Sonra düzeldi bir ara.İnternet bankacılığına kayıt yaptıracaktım hata verdi sürekli.Sonra düzeldi yarım saat sonra.Genel bir sorundu sanırım.
  • 18-11-2016, 08:56:26
    #7
    Kurumsal PLUS
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En temizi PTT hesap ceki [emoji5] ona para atıyorum aylık o para ile alisveris yapıyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Hocam PTT ile hiç mi zor olmuyor ya

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün odeabankın sitesi açılmıyordu.Sonra düzeldi bir ara.İnternet bankacılığına kayıt yaptıracaktım hata verdi sürekli.Sonra düzeldi yarım saat sonra.Genel bir sorundu sanırım.
    Bütün bankaların sorun çıkaracağı tuttu hocam. Bugün yine kontrol ettim hem YK Nuvo`yu hemde Garantione`ı ikiside yine aynı.Tüm bankalarda hareketlenme var hayırlısı olur umarım.
  • 18-11-2016, 09:00:45
    #8
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam PTT ile hiç mi zor olmuyor ya

    .

    Yok hocam zor olmuyor bankamatik gibi kullanıyorsun , para at kullan [emoji41]



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 18-11-2016, 09:02:02
    #9
    Kurumsal PLUS
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam zor olmuyor bankamatik gibi kullanıyorsun , para at kullan [emoji41]



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Herhangi bir hesap işletim ücreti vs. var mı ? Eft-havale ücreti ?