chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam zor olmuyor bankamatik gibi kullanıyorsun , para at kullan [emoji41]



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Herhangi bir hesap işletim ücreti vs. var mı ? Eft-havale ücreti ?