Merhaba arkadaşlar,

Dün bimden alışveriş yaptım kasada kredi kartı kullanmak istedim Garanti Pos cihazı "! İŞLEM BAŞARISIZDIR! TELEFON HATTI YOK " şeklinde hata verdi. Mecbur ödemeyi nakit yapıp çıktım.

Eve geldim Garantione hesabı açtırmak için başvuruda bulunmaya çalıştım. Yine hata ile karşılaştım:



Tamam dedim Garanti altyapısında problem var fazla zorlamaya gerek yok.

Birde Yapı Kredi Nuvo`ya başvurayım diye düşünerek sitesine girdim. İlgili sayfayı açtım ilk adımdaki bilgileri doldurdum "devam" dedim durum bu:



Mersinden arkadaşımda kendine hesap açtırmak için Garantione`ı denedi ondada hata çıktı.

Bugün iki bankayı yine denedim yine aynı hataları verdi. Hadi bankanın birinde problem vardır tamamda iki bankada aynı anda aynı aşamalarda nasıl sıkıntı yaşıyor anlamadım gitti arkadaş.

Bu aralar bankalarla garip durumlar yaşayan var mı ?