Bu Bankalara Ne Oluyor ArkadaÅŸ ? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bu Bankalara Ne Oluyor ArkadaÅŸ ?
18
●
1.387
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu Bankalara Ne Oluyor ArkadaÅŸ ?
1
2
3
21-11-2016, 00:12:11
#19
Panthera
Kurumsal PLUS
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadi geçmiş olsun.
Sağolun hocam. Hızımı alamayıp cepteteb`e de başvurursam seriyi tamamlayacağım. Fakat Teb atm sayısı çok sıkıntılı. Garanti, YK yeterli olur
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler