Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi geçmiş olsun.
Sağolun hocam. Hızımı alamayıp cepteteb`e de başvurursam seriyi tamamlayacağım. Fakat Teb atm sayısı çok sıkıntılı. Garanti, YK yeterli olur