Konu
Bu Bankalara Ne Oluyor Arkadaş ?
18-11-2016, 09:00:45
#8
chnyrdkl
evileye98 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam PTT ile hiç mi zor olmuyor ya
.
Yok hocam zor olmuyor
bankamatik gibi kullanıyorsun , para at kullan [emoji41]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi