chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En temizi PTT hesap ceki [emoji5] ona para atıyorum aylık o para ile alisveris yapıyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam PTT ile hiç mi zor olmuyor ya

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün odeabankın sitesi açılmıyordu.Sonra düzeldi bir ara.İnternet bankacılığına kayıt yaptıracaktım hata verdi sürekli.Sonra düzeldi yarım saat sonra.Genel bir sorundu sanırım.
Bütün bankaların sorun çıkaracağı tuttu hocam. Bugün yine kontrol ettim hem YK Nuvo`yu hemde Garantione`ı ikiside yine aynı.Tüm bankalarda hareketlenme var hayırlısı olur umarım.