Ram yükseltince ekranda titreme oluyor?
8
●392
- 22-10-2016, 04:40:38Ramler 2400de görünüyor normalde biosta, xmp yazan yeri on yapınca 3200e çıkıyor ama ekranda sürekli bir titreme ve gidip gelme yaşıyorum bunun sebebi ne olabilir?
- 22-10-2016, 18:02:24ramin orjinal frekansı ve anakartın maksimum desteklediği frekans kaç bunlara bakmanız lazım
- 23-10-2016, 02:48:50Ramlerde 3200 yazıyor, anakart 3600e kadar destekliyor yazıyor.Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2016, 19:41:323200 olduğundan emin misin hocam ramlerin, overclock yapıyorsun büyük ihtimalle ramlere biostaki değer çalışabileceği stabil değeri gösterir. Birçok yan etken var ramin max frekansta çalışabilmesi için bios otomatik 2400 yapıyorsa o değer idealdir. Bunun üstüne çıkarsa ramin kapasitesi olsa da overclock olur diğer etkenler yetersizdir
- 23-10-2016, 19:59:32Aldığım ram: https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığım anakart: http://www.vatanbilgisayar.com/msiz1...p-anakart.html - 23-10-2016, 21:22:55anakart 2400 e kadar normal, 2400 üstünü overclock olarak destekliyor. 2400 'de çalışması normal değer, arttırınca overclock a giriyor her ne kadar anakart oc olarak desteklese de sorun olması normal diğer donanımlarında etkisi olur overclock durumunda. Buradan net bundan demek mümkün değil
- 23-10-2016, 22:49:58Sadece oc yaptığımda mı sorun yaşamam yani, oc yapmadan 3200e almam sorun teşkil eder mi bu titreme ve kapanma harici ve oc olması sürekli pcnin zararlı mıdır?Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2016, 23:18:473200 yaptığında anakartı overclock yapıyor hocam, 2400 'te kalmasını öneririm. Ram 3200 ama anakart bunu ekstra olarak 3200 vermek durumunda kalıyor, anakarta yük olur titreme, görüntü gelip gitme gibi ve daha farklı çeşitli sorunlar çıkarabiliyor.TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle