3200 olduğundan emin misin hocam ramlerin, overclock yapıyorsun büyük ihtimalle ramlere biostaki değer çalışabileceği stabil değeri gösterir. Birçok yan etken var ramin max frekansta çalışabilmesi için bios otomatik 2400 yapıyorsa o değer idealdir. Bunun üstüne çıkarsa ramin kapasitesi olsa da overclock olur diğer etkenler yetersizdir