Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anakart 2400 e kadar normal, 2400 üstünü overclock olarak destekliyor. 2400 'de çalışması normal değer, arttırınca overclock a giriyor her ne kadar anakart oc olarak desteklese de sorun olması normal diğer donanımlarında etkisi olur overclock durumunda. Buradan net bundan demek mümkün değil
Sadece oc yaptığımda mı sorun yaşamam yani, oc yapmadan 3200e almam sorun teşkil eder mi bu titreme ve kapanma harici ve oc olması sürekli pcnin zararlı mıdır?