TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece oc yaptığımda mı sorun yaşamam yani, oc yapmadan 3200e almam sorun teşkil eder mi bu titreme ve kapanma harici ve oc olması sürekli pcnin zararlı mıdır?
3200 yaptığında anakartı overclock yapıyor hocam, 2400 'te kalmasını öneririm. Ram 3200 ama anakart bunu ekstra olarak 3200 vermek durumunda kalıyor, anakarta yük olur titreme, görüntü gelip gitme gibi ve daha farklı çeşitli sorunlar çıkarabiliyor.