Konu
Ram yükseltince ekranda titreme oluyor?
22-10-2016, 04:40:38
#1
TurkGladio
Ramler 2400de görünüyor normalde biosta, xmp yazan yeri on yapınca 3200e çıkıyor ama ekranda sürekli bir titreme ve gidip gelme yaşıyorum bunun sebebi ne olabilir?