Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3200 olduğundan emin misin hocam ramlerin, overclock yapıyorsun büyük ihtimalle ramlere biostaki değer çalışabileceği stabil değeri gösterir. Birçok yan etken var ramin max frekansta çalışabilmesi için bios otomatik 2400 yapıyorsa o değer idealdir. Bunun üstüne çıkarsa ramin kapasitesi olsa da overclock olur diğer etkenler yetersizdir
Aldığım ram: https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1

Aldığım anakart: http://www.vatanbilgisayar.com/msiz1...p-anakart.html