• 17-10-2016, 00:29:43
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    Şuan ankaradayım. Bilge adam kursunu bilen biliyor, oranın fiyatlarını falan arşatırdım konularını arşatırdım forumdan birinin konusunu gördüm öncerden yorum da yazmışım 9800 demişler 6700 e düşürmüşler sonra en sonunda 5400 e düşürmüş.

    Bana da gittiğimd aynı taktiği yaptılar kampanyamıza denk geldiniz diye 9800 den 6700 e düştü. Yüzde 5 nakit indirimi falan filan derken 6000 küsüratlara kaldı.

    Biz 5 kişi toplu kayıt olmak istiyoruz dedik, 1 kişi ağ ve sistem, 2 kişi dotnet, 1 kişi grafik, 1 kişi de android öğrenecek.

    Benim temelim olmadığından dotnet öğreniyorum, dotnet ardından android de öğreneceğim fakat fiyata sonraki eğitimleri dahil etmedik.

    5 Eğitim toplam 30.200₺ fiyat verdiler. Bizde 25k düşünmüştük bu yüzden dedik 25 k düşündük diye dönüş yaparsınız dedik. fiyatı 28k ya çektiler. Şimdi bizden haber bekliyorlar fakat konudaki arkadşa 5400 düşürmüş 5 le çarpınca 27k yapar. Adam tek kişi 5400 düşürebildiyse biz 5 kişiyiz 5k ya düşürsek yeter dedik. Anlaşabilirsek kasım ayında başlamayı düşünüyoruz.

    Görüşlerinizi alabilir miyim arkadaşlar, fiyatı nasıl indirebilirim öğrenciyiz sonuçta fazla para da yok bir şekilde çıkarmaya çalışıyor herkes. Ayrıca eğitim kalitesi nasıl, hocalar değişiyormuş zaten sürekli ama sorun değil hocaların ilgilenmesi çok önemli.

    Sizce vereceğimiz paraya ve alacağımız eğitime değer mi ? Ankarada olduğumdan pek bilemiyorum, r10daki arkadaş istanbul avrupa şubesine gitmiş bu yüzden farklılık olabileceğini düşünüyorum.

    Hizmet kalitesi hakkında yorumlar yaparsanız memnun olurum, teşekkürler
  • 17-10-2016, 01:07:07
    #2
    Istanbulda egitmenlik yaptim. Ankara subesinde tanidigim yok ne yazik ki. kardesim iyi pazarliga devam edin satiscinin, sube mudurunun ek indirim hakki var. Tanidik indirimleri falan da var. Bir egitmen olarak sahsi tavsiyem bir kursa gitmek yerine kendi kendinizi gelistirmeyi deneyin. Egitim videolari kitaplari ve azim ile calisarak basarabilirsiniz. Kursa gitseniz bile yine zaten kendi kendinize surekli arastirma deneme ve kurcalama yapmaniz lazim. Ayrica eksi de bilge adam yorumlarina bir goz atabilirsiniz. Iyi forumlar.

    SM-G920F cihazımdan gönderildi
  • 17-10-2016, 01:13:03
    #3
    yasina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Istanbulda egitmenlik yaptim. Ankara subesinde tanidigim yok ne yazik ki. kardesim iyi pazarliga devam edin satiscinin, sube mudurunun ek indirim hakki var. Tanidik indirimleri falan da var. Bir egitmen olarak sahsi tavsiyem bir kursa gitmek yerine kendi kendinizi gelistirmeyi deneyin. Egitim videolari kitaplari ve azim ile calisarak basarabilirsiniz. Kursa gitseniz bile yine zaten kendi kendinize surekli arastirma deneme ve kurcalama yapmaniz lazim. Ayrica eksi de bilge adam yorumlarina bir goz atabilirsiniz. Iyi forumlar.

    SM-G920F cihazımdan gönderildi
    Şöyle hocam, ev ortamında video izleyerek falan öğrenme gibi bir durum söz konusu değil farklı ilde yaşıyorum. Eğer kursa yazılırsam Ankara'ya geleceğim. Tabiki her şey bende bitiyor araştırarak çabalayarak ama teşvik almadan bu iş çok zor. Şehir değiştireceğim için işin bir ciddiyeti ve çabası da olacak muhtemelen. Bu yüzden de biraz istekliyim.
  • 17-10-2016, 01:21:22
    #4
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle hocam, ev ortamında video izleyerek falan öğrenme gibi bir durum söz konusu değil farklı ilde yaşıyorum. Eğer kursa yazılırsam Ankara'ya geleceğim. Tabiki her şey bende bitiyor araştırarak çabalayarak ama teşvik almadan bu iş çok zor. Şehir değiştireceğim için işin bir ciddiyeti ve çabası da olacak muhtemelen. Bu yüzden de biraz istekliyim.
    O zaman su tavsiyeyi vereyim. Bazi egitmenler ba'nin eski ogrenciler olabiliyor. Ve bu cok kotu bir dezavantaj. Bazilari ise ana konulari ustu kapali anlatip gecistiriyor. Hakkini yemeyelim 6 ayda uzman yazilimci cikaran hocalarimizda var. Bu konuda cok yoruma girmeyelim sorunuzun asil cevabini verdim. Cok iyi pazarlik yapin. Istediginiz fiyati alirsiniz. Bu fiyati vermiyorsaniz ozel hoca tutariz, baska yere gideriz bize akraba tanidik indirimi yapmaniz lazim gibi konusun. 4 5k dan fazla vermeyin. 6 ay surecek en az yol yemek gibi masraflariniz olacak. Ve memnun kalmadiginiz her konuda merkezi arayin sikayet edin.

    SM-G920F cihazımdan gönderildi
  • 17-10-2016, 01:25:54
    #5
    yasina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman su tavsiyeyi vereyim. Bazi egitmenler ba'nin eski ogrenciler olabiliyor. Ve bu cok kotu bir dezavantaj. Bazilari ise ana konulari ustu kapali anlatip gecistiriyor. Hakkini yemeyelim 6 ayda uzman yazilimci cikaran hocalarimizda var. Bu konuda cok yoruma girmeyelim sorunuzun asil cevabini verdim. Cok iyi pazarlik yapin. Istediginiz fiyati alirsiniz. Bu fiyati vermiyorsaniz ozel hoca tutariz, baska yere gideriz bize akraba tanidik indirimi yapmaniz lazim gibi konusun. 4 5k dan fazla vermeyin. 6 ay surecek en az yol yemek gibi masraflariniz olacak. Ve memnun kalmadiginiz her konuda merkezi arayin sikayet edin.

    SM-G920F cihazımdan gönderildi
    Eğitmenler kötü anlatırsa şikayet hakkım varsa ederim zaten, geçemeyince ücretsiz tekrar kurs veriyorlarmış o da var. 5k iyi rakam mı 5 kişi 25 e anlaşmak iyi midir yani ? Yoksa kazık mı yiyoruz orasını bilemedim. Birde artık bugün oldu pazartesi günü akşam gidiyorum ankaradan, tekrar geleceğim o zaman görüşeceğim BA ile. Müdürüyle özel randevu alıp görüşme ayarlarım o zaman özel 5 kişi indirimi isterim. Ne kadar indirirsek kar tabiki kira su elektrik doğalgaz internet yol yemek giderlerimiz de olacak aynı zamanda.
  • 17-10-2016, 01:47:16
    #6
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitmenler kötü anlatırsa şikayet hakkım varsa ederim zaten, geçemeyince ücretsiz tekrar kurs veriyorlarmış o da var. 5k iyi rakam mı 5 kişi 25 e anlaşmak iyi midir yani ? Yoksa kazık mı yiyoruz orasını bilemedim. Birde artık bugün oldu pazartesi günü akşam gidiyorum ankaradan, tekrar geleceğim o zaman görüşeceğim BA ile. Müdürüyle özel randevu alıp görüşme ayarlarım o zaman özel 5 kişi indirimi isterim. Ne kadar indirirsek kar tabiki kira su elektrik doğalgaz internet yol yemek giderlerimiz de olacak aynı zamanda.
    Siz ogrenmeye o konuda uzmanlasmaya gidiyorsunuz. Her turlu problemde sonuna kadar hakkinizi arayin. Sube mudur genelde halledicez vs sallar sizi. Egitmen kaynakli olmayan seylerde yasanir, Projektor bozulur net olmaz pc dandik olur sinif kotudur vs problemler olabiliyor ne yazik ki. Fiyati tam bilemiyorum zaten sinifta kimse fiyat paylasmaz. Satisci musteriyi kacirmamak adina fiyat kirabilir bu standarttir zaten. Eczanede bile iyi pazarlik yaparsaniz ilacin fiyatini indirir.
    Sizin icin zor ve onemli bir surec zamaninizi ve paranizi cok iyi degerlendirin.

    SM-G920F cihazımdan gönderildi
  • 17-10-2016, 01:51:26
    #7
    Eskiden BilgeAdam'ın bir albesini vardı. İş imkanları, iyi hocaları ve iyi de eğitimleri vardı. Bende 2009 yılında İstanbul/Bakırköy'de gitmiştim. Hocalar değişiyor ne yazık ki bizim zamanımızda da böyleydi.

    Artık BilgeAdam'ın bir albesini kalmadı sunduğu imkanların hiç birinden faydalanmıyorsunuz çünkü piyasada alaylı kişiler çok fazla defter, kitap, video derken işi öğreniyorlar. Orada işin temelini öğreniyorsunuz kendinizi geliştirmek için yine sizde benzer şeyler yapmanız gerekecektir.

    Bana kalsa gitmeye değmez orada öğreneceğiniz herşeyi kitap ve videolardan öğrebilirsiniz. Ancak bir öğretmenin öğretmesi gibi olmuyor takıldığınız şeyleri sormak ve canlı uygulamalı bir şekilde öğrenmek en iyisidir. Bu yüzden belki tercih edilebilir ancak eğitmenlerin iyi olmasına dikkat edin. Verdikleri sertifikalar ne kadar işe yarıyor bilinmez ancak hepsinden Üstün Başarı ile ayrılmanız CV'nize artı bir katkı sağlayacaktır.

    Fiyat konusuna gelecek olursak ben o yılda 4500 TL ödemiştim. Siz ilgilenmedikçe onlar arayıp sizin istediğiniz fiyata razı gelecektirler.
  • 17-10-2016, 12:25:47
    #8
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden BilgeAdam'ın bir albesini vardı. İş imkanları, iyi hocaları ve iyi de eğitimleri vardı. Bende 2009 yılında İstanbul/Bakırköy'de gitmiştim. Hocalar değişiyor ne yazık ki bizim zamanımızda da böyleydi.

    Artık BilgeAdam'ın bir albesini kalmadı sunduğu imkanların hiç birinden faydalanmıyorsunuz çünkü piyasada alaylı kişiler çok fazla defter, kitap, video derken işi öğreniyorlar. Orada işin temelini öğreniyorsunuz kendinizi geliştirmek için yine sizde benzer şeyler yapmanız gerekecektir.

    Bana kalsa gitmeye değmez orada öğreneceğiniz herşeyi kitap ve videolardan öğrebilirsiniz. Ancak bir öğretmenin öğretmesi gibi olmuyor takıldığınız şeyleri sormak ve canlı uygulamalı bir şekilde öğrenmek en iyisidir. Bu yüzden belki tercih edilebilir ancak eğitmenlerin iyi olmasına dikkat edin. Verdikleri sertifikalar ne kadar işe yarıyor bilinmez ancak hepsinden Üstün Başarı ile ayrılmanız CV'nize artı bir katkı sağlayacaktır.

    Fiyat konusuna gelecek olursak ben o yılda 4500 TL ödemiştim. Siz ilgilenmedikçe onlar arayıp sizin istediğiniz fiyata razı gelecektirler.
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için, Verdikleri sertifikalar aslında pekte bir işime yaramayacak. Farklı düşüncelerim var. Neyse bakalım biraz daha araştırayım acaba gideilir mi gidilmez mi ona göre bir karar alabilirim.
  • 18-10-2016, 17:16:02
    #9
    Sanırım giden başka arkadaş yok koskoca r10 forumunda