Şuan ankaradayım. Bilge adam kursunu bilen biliyor, oranın fiyatlarını falan arşatırdım konularını arşatırdım forumdan birinin konusunu gördüm öncerden yorum da yazmışım 9800 demişler 6700 e düşürmüşler sonra en sonunda 5400 e düşürmüş.
Bana da gittiğimd aynı taktiği yaptılar kampanyamıza denk geldiniz diye 9800 den 6700 e düştü. Yüzde 5 nakit indirimi falan filan derken 6000 küsüratlara kaldı.
Biz 5 kişi toplu kayıt olmak istiyoruz dedik, 1 kişi ağ ve sistem, 2 kişi dotnet, 1 kişi grafik, 1 kişi de android öğrenecek.
Benim temelim olmadığından dotnet öğreniyorum, dotnet ardından android de öğreneceğim fakat fiyata sonraki eğitimleri dahil etmedik.
5 Eğitim toplam 30.200₺ fiyat verdiler. Bizde 25k düşünmüştük bu yüzden dedik 25 k düşündük diye dönüş yaparsınız dedik. fiyatı 28k ya çektiler. Şimdi bizden haber bekliyorlar fakat konudaki arkadşa 5400 düşürmüş 5 le çarpınca 27k yapar. Adam tek kişi 5400 düşürebildiyse biz 5 kişiyiz 5k ya düşürsek yeter dedik. Anlaşabilirsek kasım ayında başlamayı düşünüyoruz.
Görüşlerinizi alabilir miyim arkadaşlar, fiyatı nasıl indirebilirim öğrenciyiz sonuçta fazla para da yok bir şekilde çıkarmaya çalışıyor herkes. Ayrıca eğitim kalitesi nasıl, hocalar değişiyormuş zaten sürekli ama sorun değil hocaların ilgilenmesi çok önemli.
Sizce vereceğimiz paraya ve alacağımız eğitime değer mi ? Ankarada olduğumdan pek bilemiyorum, r10daki arkadaş istanbul avrupa şubesine gitmiş bu yüzden farklılık olabileceğini düşünüyorum.
Hizmet kalitesi hakkında yorumlar yaparsanız memnun olurum, teşekkürler