yasina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman su tavsiyeyi vereyim. Bazi egitmenler ba'nin eski ogrenciler olabiliyor. Ve bu cok kotu bir dezavantaj. Bazilari ise ana konulari ustu kapali anlatip gecistiriyor. Hakkini yemeyelim 6 ayda uzman yazilimci cikaran hocalarimizda var. Bu konuda cok yoruma girmeyelim sorunuzun asil cevabini verdim. Cok iyi pazarlik yapin. Istediginiz fiyati alirsiniz. Bu fiyati vermiyorsaniz ozel hoca tutariz, baska yere gideriz bize akraba tanidik indirimi yapmaniz lazim gibi konusun. 4 5k dan fazla vermeyin. 6 ay surecek en az yol yemek gibi masraflariniz olacak. Ve memnun kalmadiginiz her konuda merkezi arayin sikayet edin.

SM-G920F cihazımdan gönderildi
Eğitmenler kötü anlatırsa şikayet hakkım varsa ederim zaten, geçemeyince ücretsiz tekrar kurs veriyorlarmış o da var. 5k iyi rakam mı 5 kişi 25 e anlaşmak iyi midir yani ? Yoksa kazık mı yiyoruz orasını bilemedim. Birde artık bugün oldu pazartesi günü akşam gidiyorum ankaradan, tekrar geleceğim o zaman görüşeceğim BA ile. Müdürüyle özel randevu alıp görüşme ayarlarım o zaman özel 5 kişi indirimi isterim. Ne kadar indirirsek kar tabiki kira su elektrik doğalgaz internet yol yemek giderlerimiz de olacak aynı zamanda.