Eskiden BilgeAdam'ın bir albesini vardı. İş imkanları, iyi hocaları ve iyi de eğitimleri vardı. Bende 2009 yılında İstanbul/Bakırköy'de gitmiştim. Hocalar değişiyor ne yazık ki bizim zamanımızda da böyleydi.
Artık BilgeAdam'ın bir albesini kalmadı sunduğu imkanların hiç birinden faydalanmıyorsunuz çünkü piyasada alaylı kişiler çok fazla defter, kitap, video derken işi öğreniyorlar. Orada işin temelini öğreniyorsunuz kendinizi geliştirmek için yine sizde benzer şeyler yapmanız gerekecektir.
Bana kalsa gitmeye değmez orada öğreneceğiniz herşeyi kitap ve videolardan öğrebilirsiniz. Ancak bir öğretmenin öğretmesi gibi olmuyor takıldığınız şeyleri sormak ve canlı uygulamalı bir şekilde öğrenmek en iyisidir. Bu yüzden belki tercih edilebilir ancak eğitmenlerin iyi olmasına dikkat edin. Verdikleri sertifikalar ne kadar işe yarıyor bilinmez ancak hepsinden Üstün Başarı ile ayrılmanız CV'nize artı bir katkı sağlayacaktır.
Fiyat konusuna gelecek olursak ben o yılda 4500 TL ödemiştim. Siz ilgilenmedikçe onlar arayıp sizin istediğiniz fiyata razı gelecektirler.
Çok teşekkür ederim yorumunuz için, Verdikleri sertifikalar aslında pekte bir işime yaramayacak. Farklı düşüncelerim var. Neyse bakalım biraz daha araştırayım acaba gideilir mi gidilmez mi ona göre bir karar alabilirim.