Bilge adama gideceğim - düşünce ve yorumlarınız - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilge adama gideceğim - düşünce ve yorumlarınız
20
●
1.276
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bilge adama gideceğim - düşünce ve yorumlarınız
1
2
3
19-10-2016, 05:39:06
#19
Ureticy
gitme
19-10-2016, 10:33:55
#20
x2841x
Başka firmaları deneyin taviyse etmiyorum kesinlikle.
21-10-2016, 02:32:05
#21
Rayjon32
Bu kadar olumsuz yorum alınca gitmemeyi tercih ettim. İstanbula gitsem yer çokta gidemem Ankara içerisinde önerilen tavsiye edilen yer var mı ?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler