• 04-05-2008, 01:00:57
    #10
    gerçekten iyi oluyo ya hemen hemen her düz lisede görebilirsiniz hep kalmış öğrencilerle dolu lise 1ler buda hiç iyi olmuyor doğal olarak. onun dışında dersler çok sıkı gerçekten 3 zayıf hakkı yetmiyodu
  • 04-05-2008, 01:28:33
    #11
    Sistemi içine ettiler iyicene her sene değişen öss sistemi liselerdeki eğitğim çok iyiymiş gibi sanki bu çıktı.
  • 04-05-2008, 01:34:43
    #12
    iyi yapmışlar başka türkü geçeceğimiz yok xD
  • 04-05-2008, 02:02:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    E Tabi Böyle olursa Okuyan da işsiz kalır okumayan da, nasıl olsa okula giden herkes geçiyor. Güzel dereceyle, zayıf dersi olmadan, hakkıyla okul bitirenlere yazık. Lisede olduğum zamanda şöyle bi olaya şahit olmuştum, lise 1 de 1 hafta okula gelip daha sonra 3 sene boyunca hiç okula uğramayan bir kişi, lise son sınıfta dönem sonuna doğru diplomasını gördüm, 4,5 ortalamayla okuldan mezun oldu. Böyle devam ederse ileride çocuğum olursa ilköğretimden sonra liseye değil, ilgi alanındaki kurslara göndericem.
  • 04-05-2008, 13:13:02
    #14
    Süper olacak bizim için desene.
  • 04-05-2008, 13:59:42
    #15
    Üniversiteler gibi olacak sanırım. Üniversitelerdede kalma yok sadece alttan kaldıgın dersi alıyorsun bir daha.Diplomanı ancak bütün derslerini geçince veriyorlar.
  • 04-05-2008, 14:02:08
    #16
    Bu Senemi yürülüğe giricek yoksa önümüzdeki sene mi ?
  • 04-05-2008, 14:23:20
    #17
    ister 5 ister 10 zayıfla geçirsinler okul bitince diplomaya vermiyecekler çocuklara.
  • 04-05-2008, 15:06:42
    #18
    5 zayıfı olan adamın lisede ne işi var zaten?