• 05-05-2008, 15:16:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmayacak diyorlar ama tasarı kabul edilirse geçerli olucak gibime geliyor.
    Olmayacağı hakkında bi kaynak falan varmı hayta
  • 05-05-2008, 15:22:06
    #29
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmayacağı hakkında bi kaynak falan varmı hayta
    Alıntı
    2008-2009 eğitim öğretim döneminden itibaren uygulamaya konulması bekleniyor. Ankara, Anka
    Haberin Linki
  • 05-05-2008, 15:48:35
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık kimse derse çalışmaz artık
    Ne güzel, derse çalışmadan geçecekler. Neden çalışsınlar ki?
  • 05-05-2008, 16:05:13
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene af bile çıkabilir diyorlar.

    Şansıma tüküreyim.
  • 05-05-2008, 18:43:39
    #32
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık kimse derse çalışmaz artık
    Ne güzel, derse çalışmadan geçecekler. Neden çalışsınlar ki?
    Zaten çalışmıyorlardı ki.
  • 05-05-2008, 19:11:23
    #33
    Başka ülkeler eğitimi düzeltmek için çalışmalar yapar bizimkiler işin kolayına kaçar.
  • 05-05-2008, 20:52:14
    #34
    cok güsel bir haber ben liseden mezun oldum ama daha diplamayi almadim çünkü sorumlu derslerim var ole bişi olursa cok ii oolur.... hayırlisi
  • 05-05-2008, 23:41:45
    #35
    Ben bırakdım diye çıkıor bu yasa
  • 06-05-2008, 10:06:17
    #36
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene af bile çıkabilir diyorlar.

    Şansıma tüküreyim.
    Her sene aynı muhabbet. Birisi diyor ki "af çıksın." Başkası duyuyor "bu sene afmı çıkabilirmiş ?" Sonra 3. bir şahıs giriyor "bu sene af çıkıyormuş" 4. ye geliyor "bu sene af çıkmış" olarak yayılıyor millete. (: