Bu sene af bile çıkabilir diyorlar.
Şansıma tüküreyim.
Her sene aynı muhabbet. Birisi diyor ki "af çıksın." Başkası duyuyor "bu sene afmı çıkabilirmiş ?" Sonra 3. bir şahıs giriyor "bu sene af çıkıyormuş" 4. ye geliyor "bu sene af çıkmış" olarak yayılıyor millete. (: