• 04-05-2008, 15:09:24
    #19
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Senemi yürülüğe giricek yoksa önümüzdeki sene mi ?
    5 Mayıs onaylanacak dediğine göre(yarın) herhalde bu sene girer
  • 04-05-2008, 19:53:36
    #20
    MEB'i sevmeye başladım
  • 04-05-2008, 19:55:24
    #21
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 zayıfla geçirsinler herkes lise mezunu olsun ama daha toplama çarpmayı öğrenmeden
    sonra öss'de onbinler 0 geçer
  • 04-05-2008, 19:59:01
    #22
    Sonra Össye yığılma olsun.
  • 04-05-2008, 20:54:51
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Artık millet nasıl olsa geçerim tarzı okur bunlarda alır babayı sıçtılar eğitimin içine
  • 05-05-2008, 12:26:19
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bu eğitim yasası bu sene geçerli olucakmı?
  • 05-05-2008, 12:41:07
    #25
    Ozaman liselerin ne anlamı kalacakki ? dersleri zayıf olan bile geçecekse millet evde otursun
  • 05-05-2008, 13:44:53
    #26
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu eğitim yasası bu sene geçerli olucakmı?
    Olmayacak diyorlar ama tasarı kabul edilirse geçerli olucak gibime geliyor.
  • 05-05-2008, 15:01:23
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bizim arkadaşlar 2 sene öncesi geçmişlerdi 10 zayıf ile bile geçen vardı ama Lise 3'te takıldılar sonra..