gerçekten iyi oluyo ya hemen hemen her düz lisede görebilirsiniz hep kalmış öğrencilerle dolu lise 1ler buda hiç iyi olmuyor doğal olarak. onun dışında dersler çok sıkı gerçekten 3 zayıf hakkı yetmiyodu