Konu
5 Zayıfı Olan Sınıf Geçebilicek - Liseler İçin
04-05-2008, 01:00:57
#10
Cem1
gerçekten iyi oluyo ya hemen hemen her düz lisede görebilirsiniz hep kalmış öğrencilerle dolu lise 1ler buda hiç iyi olmuyor doğal olarak. onun dışında dersler çok sıkı gerçekten 3 zayıf hakkı yetmiyodu